nonbinaryanders:

queeranora:

kiango:

ultrafacts:

doraffe:

ultrafacts:

Source (Want more facts? Click HERE to follow)

Andrew Jackson was a BAMF. Someone tried to assasinate him once with two pistols, both misfired , and Jackson proceeded to beat the crap out of him with his cane.



man im sure those thousands of native americans would have been happy if that assassination attempt succeeded though ha ha ha because Andrew Jackson was literally one of the worst people to walk the face of the earth and somehow he ended up as president of the united states but cool lets talk about parrots instead of how he committed genocide against several native american nations

god i fucking wish it had succeeded

He’s a fucking asshat.

nonbinaryanders:

queeranora:

kiango:

ultrafacts:

doraffe:

ultrafacts:

Source (Want more facts? Click HERE to follow)

Andrew Jackson was a BAMF. Someone tried to assasinate him once with two pistols, both misfired , and Jackson proceeded to beat the crap out of him with his cane.

man im sure those thousands of native americans would have been happy if that assassination attempt succeeded though ha ha ha because Andrew Jackson was literally one of the worst people to walk the face of the earth and somehow he ended up as president of the united states but cool lets talk about parrots instead of how he committed genocide against several native american nations

god i fucking wish it had succeeded

He’s a fucking asshat.

wombattea:

sizvideos:

How to catch an emu - Video

LET ME TELL YOU A THING

THIS IS A LEGIT THING

THIS IS LITERALLY WHAT PEOPLE DO TO GET EMUS TO COME CLOSE

Apparently you lie on the ground on your back and move your arms and legs.

And the emus are very curious and come over like, “The fuck is that.”

And that’s literally what it is. They come over wondering what the fuck you’re doing

tagged → #omg #lol #this is real
psyducked:

bout to take the ride of my life

psyducked:

bout to take the ride of my life

tagged → #omfg #lol

thebigbadfox said: Of course! I was actually wondering the other day what you’ve been up to lately…

I HAVE SPENT MY TIME AWAY BECOMING AN ADULTIER ADULT

Okay not really; all I did was turn 20, got me a job again, and started paying bills. It’s been busy what with balancing that and family and the wonderful young man I get to call my love, but it’s been good having some financial stability again.

How about you~? How’s life been treating you?

(Feel free to use my inbox instead of this; I forget if there’s a word limit to replying to peoples’ posts…)

thebigbadfox replied to your post “i haven’t used my tumblr in an eternity and a half”
thebigbadfox
wb! missed ya ;)
you remember me still?
i haven’t used my tumblr in an eternity and a half

i have no idea what is going on in tumblr anymore but hey it’s not like i ever did right

highenergyjewtrino:

poryqon:

when you are doing a group activity in class and your teacher puts the smart kid in your group

image

When you are doing a group activity in class and you’re the smart kid.

image

tagged → #gpoy #lol #class

benedictseyebrows:

godgetboobs:

heyxkids:

FUCKIN LIFE HACK always take ear plugs to a concert cause when you have them in it
-blocks out all the annoying noise from the crowd
-YOU CAN CLEARLY HEAR THE BAND
-ITS AWESOME
-MAGIC
-also it protects your ears & that’s good

Yeah srsly you can hear the music BETTER

Yes!  28 yrs of concert going.  All this ^ is true.

amy-banner:

this is what i’m wearing to the gates of hell. I could command armies in this dress.

amy-banner:

this is what i’m wearing to the gates of hell. I could command armies in this dress.

tagged → #fashion #omfg #yes #dress

andythanfiction:

matori:

joanjettofarc:

delanowhere:

soundlyawake:

21 Ways You Can Take Mashed Potato To The Next Level

i wonder if joanjettofarc has seen this

be still, my beating heart

hot damn

Protip: To take it to God Tier, try it with other mashed rooty things like yam, sweet potato, turnip, rutabega, parsnip, yucca, taro, celerac, or cassava. They all have unique flavors and textures and you can get awesome new things, but the same techniques will still work!

tagged → #food #jesus #yum #reference #potato
tagged → #cops #officer #lol
tagged → #fUCK #lol #text

ulceration:

ulceration:

running from heterosexuality

image

image

running faster

image

tagged → #omfg #tumblr #lol

girlgrowingsmall:

The interviewer is so brutally uncomfortable

image